Hoe stel ik email in op Mac mail?

Wil je je email account toevoegen aan Mac Mail? Dan ben je in deze handleiding op het juiste adres. Via deze handleiding leggen we je uit hoe je je email account configureert in het Mail programma van je Mac.

Stap 1

Allereerst start je je Mac Mail op. Klik bovenaan bij “Mail” op “Voeg account toe…”.

voeg account toe

Stap 2

Er verschijnt nu een nieuw venster, bij dit venster kies je voor “Andere Mail-account…”.

account type

Stap 3

Je geeft nu je naam, email adres en wachtwoord in en klikt vervolgens op “Log in”.

mail toevoegen

Stap 4

Je krijgt nu de melding dat de controle van je gegevens mislukt is, dat is geen probleem aangezien we toch handmatig de mailserver dienen in te geven. Bij “Server inkomende e-mail” en “Server uitgaande e-mail” neem je hetgeen over dat in de afbeelding hierboven staat. De overige gegevens voer je zelf in met de gegevens waarmee je het email account in DirectAdmin hebt aangemaakt. Zodra je dat gedaan hebt klik je weer op “Log in”.

mail instellingen

Gefeliciteerd! Je hebt zojuist je email account toegevoegd aan Mac Mail!

Meer weten over 1 of meerdere diensten?

Je kan ons bellen of een e-mail sturen. We bekijken aan de hand van jouw wensen welke oplossing het beste bij je past. Met meer dan 15 jaar ervaring in IT en webdevelopment hebben we altijd een oplossing voor jouw vraagstuk.

Vraag meer info op

Contact

Beukenstraat 30
5753 GB Deurne
0493 845 429
info@provisualonline.nl

KVK 17149382
BTW NL001893929B37

Over ons

De afgelopen 15 jaar hebben we vele ondernemers en bedrijven geholpen met hun digitale ambities. Met een gerichte specialisatie in WordPress, Managed WordPress Hosting, Apple iCloud, Office 365 en Google Workspace kunnen we elk bedrijf, groot en klein, helpen beter online te werken en te groeien.

check Meer dan 15 jaar ervaring  check 300+ WordPress websites in beheer 

Onze klanten waarderen ons

5.0
Gebaseerd op 8 beoordelingen
powered by Google